۷+۲ روز ضمانت بازگشت

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی مفتون سنت بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

۲ روز مهلت انصراف از خرید

مشتری می تواند ظرف مدت ۲ روز پس از ثبت سفارش اقدام به انصراف از خرید نماید مشروط به اینکه:

  • سفارش هنوز ارسال نشده باشد.
  • نظر به اینکه عطرها بر اساس سفارش مشتری به صورت اختصاصی ترکیب و آماده سازی می گردد. در صورتی که تا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش، سفارش هنوز ترکیب، آماده سازی و یا ارسال نشده باشد، انصراف از خرید هزینه‌ای برای مشتری نخواهد داشت در غیر این صورت، انصراف از خرید شامل ۷۰ هزار تومان جریمه به ازای هر عطر خواهد بود.
  • انصراف از خرید در مورد حجم‌ ۵ میل اجرا نخواهد شد.
  • زمان آغاز مدت دو روزه انصراف از خرید طبق تاریخ ثبت سفارش خواهد بود.

۷ روز ضمانت بازگشت

چنانچه پس از دریافت عطر، رایحه عطر مورد پسند خریدار نباشد می تواند مطابق شرایط زیر از ضمانت ۷ روزه مفتون سنت استفاده نماید:

  • گارانتی مفتون سنت: مشتری موظف است ظرف مدت ۷ روز پس از دریافت کالا از کالا رسان با هماهنگی پشتیبانی مفتون سنت کالای مزبور را عودت نماید تا کارشناسان  علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند. (پلمپ عطر به هیچ عنوان نباید باز یا مخدوش شود و مشتری از طریق بلاتر ارسال شده همراه سفارش می تواند رایحه عطر را امتحان نماید.) در صورتی که پلمپ بسته باز شده باشد آن سفارش شامل گارانتی مفتون سنت نخواهد بود.
  • فاقد گارانتی: حجم‌ ۵ میل شامل گارانتی مرجوعی نمی باشد.

خریدار مکلف است:

  • در صورتی که هنگام تحویل گرفتن بسته، بسته پستی خیس شده و یا پاره بود از تحویل گرفتن آن لطفا خودداری نمایید تا سفارش شما شامل گارانتی باشد فلذا در صورت تحویل گرفتن بسته پستی با شرایط ذکر شده سفارش شما شامل ضمانت مرجوعی نخواهد بود.
  • چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهد.(هزینه عودت کالا بر عهده شرکت خواهد بود.)
  • در صورتی که پس از تحویل گرفتن کالا پلمپ کالا و یا جعبه اصلی کالا خیس شده باشد بدون باز کردن بسته بندی موضوع به پشتیبانی مفتون سنت اطلاع داده شود تا عطر شامل گارانتی مفتون سنت باشد.
  • در صورتی که پس از باز کردن پلمپ کالا، کالا دارای ایراد فنی (به طور مثال ایراد در قسمت والف) باشد به طوری که عطر توسط مشتری غیر قابل استفاده گردد، مشتری می تواند کالا را با هماهنگی واحد پشتیبانی مرجوع کرده و پس از بررسی کالا توسط مفتون سنت در صورت تایید مشکل، ایراد فنی ذکر شده برطرف شده و کالا برای مشتری مجدد ارسال می گردد.(هزینه عودت کالا به مفتون سنت بر عهده مشتری بوده و در صورت تایید ایراد فنی، پس از برطرف شدن مشکل هزینه ارسال مجدد به عهده مفتون سنت خواهد بود و در صورت عدم تایید مشکل، هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.)
  • تا اتمام زمان گارانتی مشتری موظف است بسته پستی، و تمامی اقلام بسته بندی کالا را نزد خود نگهداری نماید در غیر این صورت شامل ضمانت مرجوعی نخواهد بود.

چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد، شرکت مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به خریدار عودت نماید.

 

شرایط کلی گارانتی مفتون سنت

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی مفتون سنت از طریق قسمت چت سایت جداً خودداری کنید.
  • برای بازگشت، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از ۶ جهت در پس زمینه سفید از محصول و بسته بندی تصویر برداری کرده و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
  • اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست ۷ روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان مفتون سنت تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس: صاپست ۹۸۱۰۳۰۲ ارسال کنید.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط مفتون سنت،  بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته کاری زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.(در مورد عطرهای دارای شخصی سازی لیبل مبلغ ۲۰ هزار تومان از مبلغ واریزی مشتری کسر و الباقی به حساب مشتری واریز خواهد شد.)
  • خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.
  • در مورد سفارشاتی که شامل ارسال رایگان بوده در صورت مرجوعی و استفاده از ضمانت بازگشت برای عودت مبلغ پرداختی، هزینه اولیه ارسال کالا (معادل ۳۰ هزار تومان) از مبلغ پرداختی مشتری کسر می گردد. (در مورد عطرهای دارای شخصی سازی لیبل مبلغ ۲۰ هزار تومان به مبلغ اعلامی اضافه می گردد.)
  • در مورد سفارشاتی که شامل ارسال رایگان بوده در صورت مرجوعی و استفاده از ضمانت بازگشت برای تعویض کالا، هزینه ارسال مجدد (معادل ۳۰ هزار تومان) به عهده مشتری خواهد بود.
  • استرداد وجه فقط به شماره حسابی که خرید از طریق آن انجام گرفته امکان پذیر می باشد.